thank you followers

Wednesday, December 28, 2011

google translate punya hal

Farah taip surat ni, nak bagi kepada si pakwe. Nak sedapkan ayat, dia nak guna english. Dengan bantuan google translate lah kot. Nak tahu apa masalah dorang sampai nak berpisah bagai? Jom baca surat si Farah ni. Baca dengan penuh perasaan ye.... Jiwang ni wei...!!





*********************************************************************

Hi, my motive write this letter is to give know you something. I WANT TO CUT CONNECTION US. I have think about this very cook. I know i clap one hand only. Correctly, i have see you and she together at town with my eyes self. You always request apology back back. I don’t trust you again!!! My friend speak you play three wood.

Now, i know you correct correct play three wood. So, i break off to pull my body from this love triangle. I know this result i pick is very correct, because you love she very high from me. So, i break off to go far from here. But, i always love where also i live….safe live……



*********************************************************************


ok, kalau korang jadi si pakwe, nak balas ke tidak surat ni? sebelom balas, korang rasa korang paham tak isi surat ni? aku suka kalau boleh bercakap dengan si Farah ni. dia berani kot. tak pandai pon, tapi masih berani. kita sebagai pendengar atau pembaca. 
kalau si Farah ni tersilap kat memana, WAJIB tegur. bukan MENGUTUK


"ENGLISH IS FUN"




peringatan: cuba menjadi pendengar yang setia walaupun ilmu yang diberi ada sedikit kesalahan. selepas mendengar, betolkan apa yang perlu. cara itu lebih bijak.



-peace yawww-


8 comments:

wanabee said...

salam singgah utk kali pertama ,
haha . nice lah entry ..
macam2 hal google translate ni :p

Nurin Diana said...

memey pelik seyh! hahaha.... igt boleh membantu tp menghantu ada la, huhu

Shah said...

yeke ni google translate?:P

| SUE | said...

hahahaha dah pernah baca. tp memang kelakarlah

TarwiyahLife said...

best la entry nie . sya suke .

Ku Azhar said...

comel je google! :p

dhia adawiyah said...

haha .. agak kelakar sikit ayatnye ..

[fArAh aLiAs] said...

mari join Segmen Pertama Farah Alias..! Need ur support!

http://coretanharapan.blogspot.com/2011/12/1st-segmen-by-farah-alias-lagu-pilihan.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...