thank you followers

Thursday, July 14, 2011

pukimak betol...!!

agak-agak best ke tajuk entry ni. tak baik. jangan gelak. huh! sebut sekali je ok. dua kali sebut da berdosa (memandai je aku ni). bukan apa pon. saja nak kongsi-kongsi. perkataan *teeet* tu memang tak patut terluah dari mulut pon. 

tak kisah la kau lelaki ke, kau pompuan ke. benda tak elok, cakap la dalam nada lembut sekali pon, tetap buruk bunyi nya. kan? kan? kan? percayalah. aku paling tak suka dengar perkataan *teeet* ni. 



kalau lelaki yang sebut, aku gerenti tak kan toleh kali ke dua dah, walaupun kau hensem bagai nak gila sekali pon. nampak sangat kau ni jantan yang tak reti nak hormat pompuan. wei, bukan ke mak kau pon pompuan ke? kau tak ada adik beradik pompuan eh? haish. bikin jatuh market jela lelaki cam ni.



pompuan pulak, biarlah muka tak cantik pun, bahasa jaga la sikit. ni tak, muka dah tak cantik, bahasa pulak kurang ajar. bertambah la tak cantik kau tu. kalau yang cantik pulak, main basah je mulut dok sebut *teeet* ni, pon tak lawa gak jadinya. kau pakai lah mcm puteri ke, dayang ke, siti nurhaliza ke, kau akan jadi hodoh jugak.




sejujurnya, aku tak tau maksud asal ayat ni. cuma, memang aku tau la...benda ni tak elok disebut. kalau ye pon nak sebut, sebut la benda lain kalau nak marah, ni kau sebut jugak benda sensitif macam tu?? 


lu pikir la sendiri... da, sekian.



2 comments:

Kucing Serius. said...

Kontroversi! Ahaha :D

ayuna ayuni.. said...

hahhah.....
bukan artis je pandai buat kontroversi...
blogger pon pandai meyh...
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...