thank you followers

Monday, September 26, 2011

hati ini tak salah



aku tahu hati ini tidak salah
diri kita pun tidak pernah berubah
mungkin juga kita selalu bertegah
namun rasa cinta kita patut boleh dimegah

walaupun kau terbang jauh nun disana
hati ini tetap berkata, kau masih bersama aku
aku tahu hati ini benar bila berkata
aku hanya untuk kau dan kau untuk aku

dah bertahun kau terbang bersama yang lain
aku hanya mampu melihat dari sini
pun begitu, hati tetap berkata kau tiada yang lain
aku terduduk letih melihat kau terbang ke sana sini

suatu hari kau datang mencuit hati ini lagi
aku kaku  setelah bertahun baru kini kau kembali
perlu kah aku berdiri, berlari dan terima kembali
aku masih takut jika aku ditinggalkan lagi

 jawapan hanya pada aku, terima atau sebaliknya
aku mungkin pohon tempat kau singgah
aku tahu dalam hati ini masih ada cinta
tapi itu tak mencukupi..!! aku tak mahu menyerah

dengan langkah lemah, aku kuatkan jiwa
jawapannya sudah ada, sudah pun ku susun rapi di bibir
aku tak mahu kerana cinta aku yang merana
maafkan aku...!! mungkin aku bukan pencinta yang tegar


20 comments:

zulhilmi tempoyak said...

hmmm....

baek...

ok2..;)

MissViVio said...

ni nukilan sndri ke?? hbat la! :D

Eyda Syahida said...

sabarlah wahai hati. :)

ayuna ayuni.. said...

zulhilmi:

ok2 jugak

ayuna ayuni.. said...

miss vivio:

yup...!!! suka jugak buat puisi, kdg2 la...depends if I'm in the mood for it,

heheheheh

ayuna ayuni.. said...

eyda:


thanks dear
!

:))

pyeja :) said...

terbaek lahh...

ayuna ayuni.. said...

pyeja:

hehehhehe

cacamarba said...

ni boleh msuk sayembara puisi..haha

ayuna ayuni.. said...

sayembra ????

apakah......>?

Pendamba Mawar said...

kenapa ea?haha

sabar la..bab cinta ni susah sikit

M Fizan said...

nice artwork.. bersabarlah.. you deserve the best :)

A retarded kitty said...

hati tu bukan kita yang pegang

ayuna ayuni.. said...

pendamba:

hahahah....xde ape la...

kdg2 hati pon nak berjiwang...:)

ayuna ayuni.. said...

kitty:

yes, hati tu bukan kita yg punya.

sbb tu bila hati berkata bukan semuanya betol. kena 'refer' kepada PEMILIK nya juga

ayuna ayuni.. said...

fizan:

hopefully, ada la yg the best tu


waahahahha

Pendamba Mawar said...

jiwang erh.bagus..ahaha

ayuna ayuni.. said...

pendamba:

hahahah.....speechless

msredcheesecake said...

karya sendiri ke? cerita benar? awak sgt tabah...

salam kenal yea...

ayuna ayuni.. said...

msred:

hahahah.... benar. tp, dah lama pon tamat cerita ni.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...