thank you followers

Friday, September 30, 2011

kau CANTIK. kau MENARIK. TAPI kau SONGSANG

sesetengah orang ni memang cukup-cukup romantik. tak kisah pompuan ke lelaki. aku memang suka sangat tengok orang manja-manja ni. bagi aku, manja tu seni yang aku sendiri tak ada kelebihan tu. aku pernah cuba untuk jadi romantik dan manja. tapi, haram..!! sebijik macam pondan tua gaya aku. aku tak sanggup nak ulang perbuatan tu lagi. ok. kat sini, aku tak nafikan, memang sweet la tengok orang bahagia macam tu. tapi, kadang-kadang romantik dan manja tak bertempat boleh buat aku nak termuntah beb. 

cerita hari ni, pasal LESBIAN. khas untuk mana-mana manusia yang terjebak dalam dunia ni. aku bukan nak kutuk, nak sembur atau nak mengumpat. cuma, nak meluahkan rasa terpendam. mana tak, aku pergi mana-mana mesti jumpa manusia songsang ni. aku tak tahu la ni trend terkini ke apa kan. tapi aku rasa, memang golongan ni dah makin berkembang dah. makin menjadi-jadi. kalau berjalan kat mall, bersepah jenis songsang ni. berpelok berciom dah biasa dah. dorang yang buat, aku yang malu lebih. biadap betol..!!



merujuk gambar di atas, korang rasa sweet tak? celah mana yang datang sweet tu aku pon tak tahu. cuba korang bagi aku paham, mana datang sweet tu. dorang ni songsang wei..!! macam mana kisah cinta dorang pon aku tak paham. masing-masing ada benda yang sama je pon. nak tahu apa lagi kan? nak je aku pergi temubual pasangan songsang ni. apa dorang rasa? macam mana cinta dorang tu berputik? yang mana satu pompuan? yang mana satu lelaki? apa rancangan dorang untuk masa akan datang? nak kawen bila? nak anak berapa orang?  soalan-soalan tu sentiasa ligat dalam hotak aku. nak pergi tanya, tak pasal-pasal dorang pk aku orang gila pulak kan.

ni ada satu kes pernah jadi kat aku sendiri. satu hari, aku balik asrama lepas ada perlawanan hoki. masa tu musim cuti sekolah. so, tak ramai la orang kat asrama masa tu. tinggal team aku dan ada lagi beberapa team hoki dari sekolah lain. sebab letih punya hal, mandi tak segala tak, aku terus je terbongkang atas katil tanpa cadar tu. nak dijadikan cerita, ada sorang penkid ni datang baring sekali tepi aku. aku ngan dia boleh dikira rapat la jugak la dari hari mula dia datang daftar kat situ. tapi, aku punya rapat setakat member je pon. tak sangka pulak dia pk jauh gila khinzir macam tu. slumber hotak dia je mintak bukan-bukan. nak ringan-ringan segala. memang makian la jawapan dari aku kan. dan-dan masa tu jugak aku tolak terus dari katil aku. bedebek!! jatuh tergolek atas lantai. geli geleman seluruh badan aku. ada ke patut nak buat hubungan terlarang dengan aku. silap pilih orang betol la. iman aku masih kuat lagi la wei..!! haha. dia rasa dia hebat ke buat aku macam tu?? habis tu, sampai ke sudah aku tak tegur dia, pandang pon loya tekak je. sampai hari ni, aku anti orang songsang...!! trauma pon ada kot.



tapi, kalau korang semua perasan la kan. golongan penkid ni biasanya cun-cun kot. muka sedap-sedap nak pandang je. kalau la betol-betol jadi pompuan sejati, mesti cun gila baban lah. mesti beratur punya mamat-mamat nak usha. tapi, silap jalan betol dorang semua ni.  dah elok-elok keluar sebagai pompuan, nak tukar-tukar jadi lelaki pulak. nak tarik ke jalan asal pon, jiwa dorang memang kental. yang aku tak boleh blah, elok pulak sepasang tu boleh jumpa geng sesama songsang. aku tak boleh bayang macam mana permulaan hubungan dorang. mungkin ke macam ni...

abot- "hai..!! i nak tanya you, you jawab betol-betol ok. you songsang tak? i songsang tau...."

siti- "hai....i pon songsang la. you ni, malu la i macam ni...."

abot- "ok..mulai sekarang, i boyfriend you. you pulak girlfriend i tau?

siti- "sweettttt nye....i dah ada boyfriend baru...."



sumpah macam sial la. aku tak paham..!! tak paham...!!! punya berlambak, berlonggok-longgok jantan kat luar sana, yang sama jantina jugak kau pilih. tak tahan lagi, yang sorang tu 24 jam nak control macam jantan, yang sorang lagi pulak konon pompuan melayu terakhir sangat lah. peluk sana, peluk sini. pegang sana, pegang sini. jangan nak songsang sangat la wei. pada pandangan aku la, orang macam ni sangat nampak kebodohan dalam diri mereka. pelik memang pelik la.

aku harap sangat, golongan ni semua cepat-cepat hapus dari muka bumi ni. berhenti la semua perangai songsang ni. sekurang-kurang nya boleh la mengurangkan suhu dunia. sebab terlalu banyak maksiat sangat la dunia ni panas, tak reti-reti nak sejuk. dunia pon dah tak mampu nak tampung dosa-dosa kita kot. cuba-cuba lah mengurangkan dosa masing-masing. jadilah orang romantik dan manja bertempat. 

peringatan: jangan buat kerja sia-sia. dah la salah dari agama, bertentangan dengan budaya pulak tu. jangan nak tiru omputeh sangat la. dorang bebas buat apa je, kita ni ada hukum hakam yang perlu dijaga.

-peace yawww-

29 comments:

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

eww.. geli gila kot orang yang songsang ni.. macam tak belajar je..knpelah same jantina yang dpilih.. nath pape kod..

hafiz hafizol said...

hurm... kes songsang nie memang susah siket nak rawat nie !!!

macam dah pupus kaum adam lam dunia nie.. !!
habes kaum adam pun songsang ngan kaum dia..

ape nak jadi laaaa~~`

ayuna ayuni.. said...

aisyah:

memang gila....!!! kalau normal, xkan wat cam tu. kan? kan?

ayuna ayuni.. said...

hafiz:

yang jantan ni pon satu gak. dok nak maen gay. asal la....tak paham betol aku....

nurul diana said...

huhuhu mmg pyah skit la songsang ni kalau nk dirwat , siyes rasa jijik plak

ayuna ayuni.. said...

diana:

jijik?? hahahha..... xsampai hati nak kata cam tu

tp kira kongsi rasa yg sama kot...

haish!!!

A retarded kitty said...

berbulu mata aku tengok manusia bernafsu songsang

ayuna ayuni.. said...

kitty:

aku ni ha, bukan stakat mata berbulu...

idong telinga, ketiak...semua berbulu tengok dorang2 ni.

..cik gugu.. said...

pengkid kdg2 lg hensem dr lelaki~~

ayuna ayuni.. said...

gugu:

hensem macam mana pon. kalo dah pompuan tetap pompuan. huhu

Pendamba Mawar said...

apa yang best hubungan sejenis ni..haih

ayuna ayuni.. said...

xtau...xtau....

jom kite tanye sape2 yg tau....!!

hahahah

Cik Fazira Chumel said...

setuju..bukan main banyak laki kat dunia ni, yg stau jenis jugak dorg nak...tak paham betul lah...

ayuna ayuni.. said...

fazira:

thanks sebab setuju....tunggu komen dari sape2 yang tak setuju pulak.

wahahahah

shafiqabdshukor said...

geli..geli..

atiqsalleh said...

hafiz hafizol: haha.. abs laki yg gay tue.. pompuan kat dunia nie dah pupus erk? hahaha...

tahlah.. ada la tue yg istimewa sampai terpikat dgn kaum sendiri.. kadang2 sebab anti lelaki... sebab tue jadi camni... try la tanya diowg cmne

ayuna ayuni.. said...

shafiq:

hahahah.....geli sangat

ayuna ayuni.. said...

atiq:

pas ni kita wat entry pasal gay pulak.

tengok ada wakil dr golongan tu dtg serbu x?? heheheh

Mizz Atie Zieya Shukri said...

kita tak tahu apa diorg pk.....klu tahu senang..mmg terlarang..tapi nk la..hati manusia..sapa yg thu kn?

ayuna ayuni.. said...

mizz atie:

walau ape sekali pon dorang pk, still lagi xpatot semua ni jadi.

walaupon dorang anti lelaki atau mcm2 lg alasan.

Cik kasih rahsia said...

Stim!.. ahh ghairah semacam je ak bca entry nie.. hehhehe

❀Hanim_RosLan❀ said...

wekkkk!!!.... gmbr melampau...cerita best! haha

ayuna ayuni.. said...

cik kasih:

wah2....aku nak lari dulu....

wahahahah

ayuna ayuni.. said...

hanim:

dgn gambar...otak kita makin gasak mencari idea...

Pisyek said...

untung la boleh jadi lesbian~~~

: bak kata Pisyek Kumar

:: Cik Nur :: said...

singgah sini dan follow.. :)

nampak kan, dunia dah akhir zaman... mereka makin mjadi2... tak tak kenal rasa malu...

Boni JLL3 said...

amboih..sungguh2 marah..hehehe..sabar2..hahaha

nazirah saimie said...

ITS NOT ABOUT GENDER..OR SEX,ITS ABOUT WHAT YOU FEEL INSIDE..org normal hnya tau mngutuk..kalo org mau terjun bagunan mgkn kamu tolak terus kali..bechi...

nazirah saimie said...

ITS NOT ABOUT GENDER..OR SEX,ITS ABOUT WHAT YOU FEEL INSIDE..org normal hnya tau mngutuk..kalo org mau terjun bagunan mgkn kamu tolak terus kali..bechi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...