thank you followers

Monday, October 31, 2011

couple kat celah batu

satu hari, yang sangat indah. kat tepi pantai pulak tu. celah-celah batu tempat kuman selalu sembunyi. ada sepasang merpati yang tak sejoli. duduk rapat-rapat, sambil main ramas-ramas tangan. sebagai saudara sesama bangsa, aku makin rapat rapat ke tempat dorang. nak jugak belajar apa yang perlu borak bila dok berdua macam gituh kan. 

aku mana nak ada pengalaman sangat dalam babak cinta ni. yang aku tahu tengok drama korea yang tak pernah nak logik tu. tak sama la dengan apa yang jadi kat dunia nyata. ni., hasil yang aku dapat selepas bersusah payah aku menyelit celah-celah batu semata nak dengar dorang cakap apa. sedikit sebanyak apa yang aku dengar aku nak kongsi ngan korang semua. jom layan...!!!




******************************************************************************************

PAKWE: sayang ni kenapa?

MAKWE: sayang tak tahu la abang.

PAKWE: abang tahu..!!

MAKWE: abang tahu apa?

PAKWE: abang tahu apa yang sayang tak tahu la..

MAKWE: apa yang abang tahu??

PAKWE: abang tahu apa yang sayang tak tahu la....

MAKWE: ...........


*****************************************************************************************

memang cam gitu ke kalau kita berborak ngan pakwe kita? aku tak tahu. tak pernah ada jantan pon. haha. tapi, kalau lah cam gitu. bangang la pulak aku rasa. nak kata romantik, tak pon. aku tengok macam dua ekor sakai je. 

kalau korang jadi si makwe tu, apa korang nak jawab??




peringatan: kalau ye pon nak bercinta. bercinta la ikot jalan yang cerdik sikit. jangan nak tunjuk perangai tak berapa pandai tu sangat.


-peace yawwww-

15 comments:

Eyda Syahida said...

takde idea lettewww nak manje2.. kahkahkah

Syaz Wanie Affandi said...

hahahaah..motif si laki tu !?? =="

ayuna ayuni.. said...

eyda:

hahahah...mungkin..!! tp, manja ke kalau camtu??

ayuna ayuni.. said...

syaz:

motif dia, nak tunjuk kebodohan diri la mungkin.

cacamarba said...

haha..laki tu nk bt lawak tp x jd kot..tp..rajin btul g duk celah batu tu..

cik fadh said...

kikiki lawak cinta hingusan..

mizz shaa said...

plek2 noh............
mcm2 da owg bercinta ny....

khairul akmal bin azman said...

hHA..LAKI 2 sangap kasih syg kot

ayuna ayuni.. said...

cacamarba:

hahahah...celah batu tu tempat paling syok ngintai2....

ayuna ayuni.. said...

fadh:


sungguh hingusan. rase macam nak lepuk je dahi si pakwe

ayuna ayuni.. said...

mizz shaa:

hahahah. sememang pelik, sgt2 pelik

ayuna ayuni.. said...

akmal:

sangap tak betempat derrr

Ku Azhar said...

hehehe msti time 2 makwe dia badmood

Pendamba Mawar said...

tunjuk kbodohn sendiri

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

hadoi macam2 kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...