thank you followers

Wednesday, November 23, 2011

bibir seksi

setiap pompuan inginkan kecantikan tahap maksimum. aku tak kata orang lain, diri aku sendiri pon sama. tapi, aku rasa ada beza antara nak nampak cantik dan nak tunjuk kebodohan diri. nak cantik biarlah sekali dengan pakej tunjuk cerdik. dah lama aku nak buat entry cam gini. tapi, tak tertaip pulak. hari ni, lepas aku baca myMetro, aku nekad jugak nak buat satu entry. hari ni kita layan entry bibir seksi. ok?





aku terbaca, pasal pompuan ni dia ketagih cucuk bibir dia.  nak bagi nampak seksi la konon kan. dia kata, dia sangat minat watak kartun jessica rabbit. sebab tu lah, dia mencuba untuk menjadi seperti kartun tu. setakat ni, dia dah berhabis lebih kurang RM20 000. memang lah membazir gila aku rasa. duet sebanyak tu berhabis untuk bibir. kalau betol seksi aku tak kisah sangat. lagipon dia bukan guna duet ptptn aku pon. masalahnya skang, aku tengok dia tak seksi. macam seksa je bawak bibir cam gitu.





korang tengok gambar kat atas ni, rasa-rasa cantik? seksi? aku tak tahu nak kata apa. sebab aku rasa, tak kena dengan citarasa aku pon. kalau pon aku seorang lelaki, tak ghairah mana pon aku tengok. hehe.

bibir setebal ni pon, dia masih belom puas hati. mungkin dia akan tambah ketebalan bibir tu lagi. dia kata, dah cucuk 100 kali. dan, mungkin akan menambah lagi bilangan cucuk-cucuk tu. gila tak gila pompuan ni. menakutkan lah pulok aku rasa.

*************************************************************************

dah alang-alang aku buat entry cam gini, aku nak kata la sikit. kita pompuan, tak salah kalau nak cantik. biar cantik semula jadi, jangan dibuang atau ditambah apa yang telah ALLAH bagi. semua yang diberi tu, ada hikmahnya. jangan sebab nak nampak cantik, korang pulak jadi badot sarkas. mahu macam gitu? 

cuba belajar untuk menerima dan bersyukur. seriyes aku kata, semua pompuan itu cantik. yang membezakan kecantikan kita semua adalah dalaman kita. kalau cantik luar dan cantik dalam, itu adalah satu pakej yang cukup istimewa.





peringatan: cantik luar, tak cantik dalam pon macam tak guna. sucikan hati dulu, muka pasti akan berseri.

-peace yawwww-


15 comments:

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

hati betul dah tu..lagik satu maruah dan perangai..baru ar wnita nampk cntek kalo pakej smua tu... jaga solat..jaga suami ..jaga faraj... confirm masuk syurga

ayuna ayuni.. said...

TERBAEK...!!!

thanks comment pagi-pagi ni. dengan comment yang bernas.

semangat nak hidop..hehe..

;)

Clara said...

Ya allah, takut tgk bibir dia tu. Tak rasa cam menyusahkan dan seksa ke?

rasanya dia lagi cantik dengan bibir asal dia.

Yup! semua perempuan mmg cantik. Kalau tak cantik pun dia ada aura yang mampu buat org tertarik..

cik aletheea: said...

seksi you...
auw..auw...


tebal la bibir tu.. x rase pelik ka die kan..kan...

Leods said...

sexynyoooo bibir akak tu mcm selipar jepun betol..haha

Pendamba Mawar said...

da macam kena sengat tebuan plak bibir cam tu.hehe.

jga maruah tu paling penting

ayuna ayuni.. said...

clara:

yup!! bibir asal tu lagi cantik.

:) tu la manusia, nak wat cemane kan

ayuna ayuni.. said...

pendamba mawar:

yes...!!! itu sangat-sangat-sangat penting

Ku Azhar said...

menakutkan cukup!!!!

Phat said...

segala anugerah Allah semua dah cantik dah x perlu ubah2

Nizam Ijam said...

bahaya tukar2 nie...haish

Nur farahiza said...

kita da cukup sempurne , da terlalu cantik , tak perlu ank cantik lagi kan ,

NOVA said...

hahhahahha... apa laa.. bibir bengkak macm tu kata seksi... isshh!! tak hingin la nak punya bibir macm tu... biar la cantk semula jadi kankan ayuni.. :)

Nurul ain said...

perasan jugak dlm metro tadi... itu pun dia ckp tak cukup cantik.. ahaaaa...
Inspirasi Nurul Ain

mikeyvio said...

scary kot!! :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...