thank you followers

Saturday, March 24, 2012

pakwe hangat di pasaran

orang lain bercinta, kau pon sibuk nak bercinta. orang bercinta dengan rakyat tempatan tambah pulak cap bumiputera, kau sibok nak kejar pakwe luar negara. ingat hot sangat lah tewww. haha. aku tak tahu kenapa, tapi trend bercinta dengan orang luar ni macam dah jadi perkara biasa dah di kalangan kita-kita ni kan.




kalau kat bukit bintang, bersepah aku tengok pompuan-pompuan melayu dikepit negro. ni memang kes panas tak reti-reti nak sejuk. dari dulu sampai sekarang, macam-macam kes yang ada. kekadang, macam pelik. apa sebab atau tarikan yang ada kat abang negro ni ek? sampai pompuan-pompuan ni sanggup kena kepit sebegitu??

jom kita baca sama-sama entry aku yang entah ke berapa ni. jempot ye semua.....

*************************************************************************

TARIKAN ABANG NEGRO

AYAT MANIS
katanya, abang negro ni romantik. ayat power-power. kasi sebaris dua, pompuan boleh layu. aku tak tahu kat mana logik-nya. lelaki melayu pon berlambak kalau nak yang romantik. siap boleh bersajak, bersyair dan berpantun bagai. tak cukup romantik ke.

MACHO
negro jarang jumpa yang kering-kering. kebanyakan badan ala-ala sedap ketol-ketol gitu kan. mungkin pompuan-pompuan ni rasa macam selamat kot bila dikepit celah ketiak abang negro dorang. orang kata, warna tak kisah, asal body shape power. 

BANYAK DUIT
fulus si abang negro ni tebal-tebal. sedap nak shopping bagai. lelaki melayu sengkek katanya. kalau dengan abang negro, nak apa main petik je. kalau dengan abang melayu, kena tunggu cukup bulan dapat gaji. 

HOT STUFF
dah tetiba hot stuff apa kebenda pulak kan. aku rasa, mungkin nampak macam ala-ala ber-prestij sikit kot kalau ada pakwe negro ni. nanti nak kenalkan kat memember boleh berlagak sikit. pakwe i orang luar negara tahu. zaman kan dah canggih ber-global gitu, pakwe pon mahu global jugak la.


HITAM MANIS
yang ni aku ada terbaca dalam satu keratan surat khabar. pompuan malaysia, katanya suka sangat kat lelaki yang ala-ala hitam gelap warna-nya. ok, aku boleh la terima sebab kalau putih sangat macam jambu manja gitu kan. tapi, kalau gelap sangat pon, malam-malam nampak gigi je yang putih. tak guna jugak.



*************************************************************************

bagi aku la, bukan tak boleh nak bercinta lain-lain negara ni. tapi, dalam zaman yang serba canggih ni perlu hati-hati sikit lah. lebih-lebih lagi yang pompuan-pompuan termasuk aku sekali. pastikan abang-abang hot tu betol-betol ikhlas. 

sebab, bukan satu dua kes yang melibatkan keldai dadah, rogol dan jual pompuan ni. dah terlalu banyak kes-kes pasal ni. jangan sampai nasi dah jadi mee kari, menyesal tak sudah nanti. diri sendiri yang merana menangis dalam hati. ingat tu..!!

tapi, tetiba aku ter-pk. buatnya mamat dalam gambar ni datang nak kawen dengan aku selepas bersunat, mampu ke aku menolak?? kehkehekeh...........





-peace yawwwww-



11 comments:

cacamarba said...

mungkin abg negro 'power' kot..haha..

Boni JLL3 said...

hahaha..citarasa menusia berbeza..nak komen pun tak reti ni.hehehe..senang citer ada pro ada contranya..berapa kerat je yang berakhir dengan kebahgiaan? ini persoalannya

Rawlins byRawlins said...

ewwwww...
sangat tak suka diorang ni
banyak sangat kat kawasan rumah saya
kecoh
kurang ajar
bawa kereta macam jalan tu jalan dia
maaf jika ada yang terasa

shiema sufian said...

Mana nak tahu, dengan bercinta dgn org bukan islam tu nanti akn menariknya masuk Islam. who knows kan -.-

kurtjagung said...

negro dr negeria kaki kencing,bkn je laki je... pmpn pun sme..hoho

adrina said...

hmm...yup..kbykn pmpn terkejar-kejar dekay laky lua ngre...btw..lw sudi plz follow my blog..http://akusukakandia.blogspot.com/

shat mashuri said...

hahaha.. menarik.. skrg mat negro nie ade kt mne2 jew.. sush kalo sehari xjumpe dorg...

♥ Cik Zack ♥ said...

hahaha abg negro pon nak ek. aduiii kelakar laa bdk2 zmn skrg kan. kot ye pon, xkn abg negro ? lalalala :P

Syuhada said...

abg melayu lagi hensem dari abg neg lah!!!

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Kita semua selalu dihadapkan pada ribuan kesempatan emas yang tersamarkan dengan baik oleh kesulitan.

outbound malang said...


Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...