thank you followers

Saturday, May 28, 2011

terluka



walaupun hati ini terluka
aku sahaja yang merasa
walaupun hati ini terseksa
aku tetap tersenyum gembira

siapa peduli....?
rahsia hati tetap rahsia
tidak akan pernah ku bercerita

hati, aku mahu kau tenang
doaku tidak lekang untuk aku bahagia
tapi, masih belum sampai sinarnya

tatkala hati menangis sepi
aku berlari mencari pohon
aku menangis semahunya
ingin aku menjerit kepada dunia
tetapi, aku tidak sekuat mana

menangis lagi hati ini
walaupun keseorangan
memujuk diri sendiri 
untuk menjadi lebih tabah

usai menangis, aku kembali berdiri
tersenyum untuk yang lain
aku berjalan seperti aku puteri
tetapi dalam hati ini
mengangis nya tiada henti



-peace yawww-


1 comment:

Qil_Zawawi said...

same lah kite sis.,nk di luah terlalu privasi.,pendam s0rang smbil berd0a je lah.,m0ge kite tabah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...