thank you followers

Saturday, October 29, 2011

follower ke-500

masa mula-mula aku buat blog dulu, aku saje memain cakap ngan memember aku. aku cakap, kalau follower aku dah 500, aku nak bagi sesuatu yang istimewa kat follower aku tu. time tuh, aku tak de la pk follower aku akan mencecah angka 500. yelah, blog aku ni macam kuat membebel, sape jek yang suka baca. ye tak?

tapi, tak lama hari tu, datang sorang adik manis ni. dia muncul sebagai follower ke 500 kat blog aku ni. dah, memang lah aku excited gila baban kan. kata-kata aku yang memain mula-mula dulu, betol-betol jadi. so, dah ada follower yang ke 500, aku pon pening la apa aku nak beri sebagai tanda aku happy sangat ngan adik manis ni.

jenuh dok pk, time tu lah laptop aku buat masalah. jadi, tergendala la segala niat terpendam aku tuh. dah lama dia jadi follower aku. hari ni, aku berjaya buat sesuatu yang istimewa kat adik manis ni. ni ha, aku tak tahu nak panggil apa nama kat benda aku buat nih. aku buat special untuk adik manis ni.




nama adik manis ni  SUFIANA RAMLI
dia duduk kat SEMANGGOL, PERAK
birthday dia 10 DECEMBER 1992
korang boleh follow dia kat SINI


****thanks yaww adik manis****

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...