thank you followers

Friday, October 28, 2011

seluar dalam pompuan

baru-baru ni aku ada la pergi lepak kat rumah sewa sepupu aku. nak dijadikan cerita, sepupu aku suruh la aku masak untuk housemate dia. memasing time tuh tak balik kerja lagi la. spontan, aku jadik bibik kat rumah yang macam tempat ular mengawan tu. 

yang bestnye, bila aku bukak pintu rumah. aku tengok satu benda ni, aku macam dah terkejot berok. nak tau apa benda..?? ha, korang bukak mata luas-luas, aku bagi gambar ni percuma tak perlu bayar.




kalau dah tengok design spender cam gitu, aku tahu sangat la tu seluar dalam pompuan. masa aku tengok tu kan, nak marah ada, nak tergelak pon ada. bodoh betol la jiran sepupu aku ni ha. dah rumah sepupu aku ni ha ada 10 ekor jantan, dah pulak dijemur spender dorang depan pintu rumah. buat malu saje la. tak de otak ke memang saje nak tarik perhatian..??

*******************************************************************************************

bagi sesiapa yang duduk rumah sewa. jaga-jaga lah dengan semua harta benda kita. bukan setakat seluar dalam je, tetapi semua. kalau korang ada beskal ke, motor ke, kereta ke, baju luar ke, baju dalam ke...semua perlu jaga. orang sekarang ni, kita bukan boleh percaya sangat. sedangkan motor dan kereta yang besar tu pon boleh dicuri, apatah lagi barang-barang kecik ni pulak. ye tak?

lebih lagi benda tu korang pakai. sensitif tahu? kalau aku la, nak tunjuk seluar dalam kat family sendiri pon segan, apa lagi pulak nak gantung depan pintu rumah. memang nampak sangat perangai sakai.

lagi satu, jangan tak nak percaya pulak. zaman sekarang, walaupun moden, tapi ilmu sihir menyihir ni masih lagi kekal. buatnya lah, korang gantung seluar dalam korang tu merata. pastu, ada orang curi dan jampi-jampi. tak pasal la korang jadi bendul gila baban. nak ke jadi gitu..??




*****************************************************************************************************

dan, ada jugak di kalangan lelaki yang gila seks. aku tak cakap bohong. ni pernah jadi kat taman aku. mula-mula makcik-makcik kat sini selalu la mengadu kat jiran memasing yang spender dorang hilang. setiap hari mesti ada yang hilang. lama-lama tu, makin menjadi la. hilang, hilang, hilang dan hilang. jadi tanda tanya la pulak kat setiap orang, kemana spender makcik-makcik ni semua pergi. dah tak lama lepas tu, terkantoi la. ada sorang pakcik kat sini yang ambil. dia ambil time malam-malam. ada sumber yang bercerita lah kan, sumber ni jiran pakcik tu la. pakcik ni suka bau seluar dalam orang. pastu, dia akan main jolok-jolok spender tu ngan ranting kayu. menakutkan bukan?




jadi, korang yang mana sesuka hati gantung/sidai anak-anak kecik korang tu kat memana. tolong pk baik-baik. bukan nak buruk sangka. tapi, dunia sekarang macam-macam ada. apa-apa yang tak logik pon akan menjadi logik, dunia dah maju kan. 

peringatan: harta korang, korang pandai-pandai lah jaga. yang melekat di badan mahupun yang tak melekat di badan. jangan dok tunjuk kat orang. jangan sesuka hati bagi orang sentuh.

-peace yawww-

15 comments:

nurayunni said...

ishh...xsopan btl..

ayuna ayuni.. said...

memang la. kalau sopan, xdak nye cam gitu.

kan.....

Eda Amisha said...

Ieee ... x malunye ... ada ke sidai kt c2 ...haishh .. xtau nk kata apa da =..=

cik najihah said...

erk..sangat x senonohnye

ayuna ayuni.. said...

eda:

hahah. yela. biasa tengok kat pagar2 rumah.

rupanya, yg ni lagi dasyat.

ayuna ayuni.. said...

cik najihah:

semua ckp cam tu.

Soda & Ice Tea said...

GILA BETOL LA xD

Miss Kagimoto said...

hehe..hiasan pintu style trbaru..;p

jom bace entry miya :)

http://giragiraromantic.blogspot.com/2011/10/saturday-with-manga.html

Boni JLL3 said...

seb baik bra tak gantung sekali kat pintu tu.kalau gantung gak,maknanya memang saje nak tarik perhatian orang bujang sebelah umah tu.hahaha

Sinichi Edogawa said...

haha... perghhh... selamba tol.... wakakkak

ikhwan said...

hahahah.
buat malu saja :D

Nyamuk Terbang said...

err malunya

C i k P i p i T e m b a m said...

ishh .. selekehh bebenor la. dok sidai depan pintu. haha.. bahaya gila kot... mcm2 leh jadi... mesti endon ni. hahaha

HujanMenjerit said...

waaa. memalukan tul. adooi =_=

Anonymous said...

Itu kre ok lagi tau x..jiran umah sebelah mse aku blaja dulu lagi power..kt nilai..mesin bsuh kt blkg umah..baju kotor dorg siap ltak luar ag..yg da basoh tu ade yg curik..ni yg bru lpas pkai..ngn kuning2 discharge ag tu..bkn reti nk berus dlu ke ape ke..org nmpk pon jd jijik..hais..korg nk ke selua kecik korg yg bru je lepas bukak org amek buat bau..da mcm korg bg terus..apee laa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...