thank you followers

Saturday, December 3, 2011

saat aku jatuh cinta




jatuh yang tidak ada orang simpati ialah jatuh cinta. sebab jatuh cinta itu indah. tak macam jatuh tangga. tak macam jatuh pokok. terlalu banyak perkara tentang cinta. 

cinta hanyalah perkataan di permukaan sahaja. yang di dalamnya, kita sendiri yang perlu mencari.

tidak ada siapa pun yang dapat lari dari cinta. kita akan mencintai dan dicintai.




kemuncak cinta, ada yang masuk syurga dan ada yang masuk neraka. kemana hala kita, kita sendiri yang tentukan jalan kita. ramai orang mampu ke syurga bersama cinta. tak kurang juga, ramai yang dihumban ke neraka gara-gara cinta.

cinta, satu rasa yang ada di dalam hati. tak mampu ditimbang dan tak mampu untuk disukat. hanya hati yang akan merasai cinta. 






-peace yawww-


13 comments:

cik ika said...

Allah dah tentukan jodoh tok semua org..insyaalah u will find him

Razil Tahir said...

insyaAllah jodoh akan sampai...
Be cool jer... :)

CAYANG ALIN said...

Hmmorg kata cinta itu buta..tapi sebenarnya orang yang buta kerana cinta..huhu...

munirah said...

menjaga batasbatas laki dan perempuan :') *mengingatkan diri sendiri jugak ;')

ishiko said...

crashhh!!!

Emmy Natiella said...

nicely written :)

lawat la i , natiellahmad.blogspot.com

M@M@ SH@RIDZ said...

sangat bercinta adalah indah....
salam BW

http://memoriessharidz.blogspot.com/

Lia Irdelia said...

sangat indah..
suka baca... :)

Woofer Storm said...

cinta itu unik,lagi cantik jika kita pndai menhayatinya..hehee

follow sini^^

Rushdiey said...

klu ader contoh x ke mana
nye

_mauhaha_corner said...

the most love forever::ALLAH..
insyallah..kalau ada jodoh xkan kemana..:)))

Fitrihadi said...

wah pandai awak karang ayat tu.. ni mesti tengah bercinta :)

p!q4h b@guss said...

sememangnya cinta yg halal pling indah.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...