thank you followers

Saturday, January 28, 2012

hujan itu rahmat




hujan
membuatkan hidup aku sesepi ini
titisan hujan seakan memahami kekosongan jiwa ini
seakan mahu membantu
menceriakan hari-hari ku

dulu
antara kita ada kenangan
bersama hujan kita riang ketawa
bersama hujan kita layari bahagia
ohh hujan.. kau sungguh mengerti..!!

sampai suatu ketika
saat kita tidak lagi bergelar pasangan bahagia
hujan juga yang menjadi saksi
rintik-rintik hujan pada waktu itu
seakan meminta kesabaranku
menahan dari menitisnya air mata kecewa

sehingga kini
hujan itu mengingatkan aku pada mu

hujan
ada kala aku rasa bahagia 
melayari cerita cinta kita
hujan
ada kala aku rasa kecewa 
mengingat kembali saat perpisahan kita

hujan
kau saja yang tahu hati ini
bagaimana aku bahagia dengan hadirmu
bagaimana aku merana dengan hadirmu

ohh hujan
jika kau mampu
sampaikan salam ini kepadanya
sampaikan rindu ini kepada si dia

sesungguhnya aku bersyukur kepada ALLAH
kerana-Nya aku dapat merasai nikmat hujan
kerana-Nya jiwa aku terbelai indah dengan segala rasa
alhamdulillah





-peace yawww-


3 comments:

Unknown said...

hmm...betul betul.
thanks for the reminder. :)

EnciK AxixOu said...

boley buat lagu dah 2

Unknown said...

Puitisnya.....frust atau dlm percintaan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...